tirsdag 26. april 2011

Blogglede !!

Inspirasjon og leseglede henter jeg hver dag fra andre bloggere, men det er noen jeg ALLTID stikker innom for å lese siste nytt.. En av de er TØVSJUR ! 

Kristine skriver på dialekta si, har masse fargerike bilder, og ett livlig språk når hun skriver. Det er en fryd å lese hver gang.. Jeg har aldri møtt henne, eller snakket med henne ; men føler at jeg allerde "kjenner" henne, selv om hun ikke utleverer seg personlig.. Tror dialekta hennes utgjør mye av dette!

Hun har gitt meg sansen for å bruke tekster og ord i innredningen, slik hun gjør ; på utrolig morsomme måter.

Tøvsjur har masse fine ideer i hodet sitt, og det sprudler av farger og kreativitet i hjemmet hennes. Hvert bilde hun legger ut granskes, og når man går tilbake til gamle innlegg, oppdager man alltid nye, vakre ting på bildene hennes. 

Tøvsjura`s vakre bildevegg

Fargerik stuepynt!

Sjekk den tapeten da !!!

 Flotte detaljer !!

L E K i Tøvsjurhjemmet !

Alle bilder er så freidig lånt fra Tøvsjur sin blogg,
 og om du vil jeg skal fjerne de, Kristine ; så er det bare å rope ut !!

Dette er en hjemmekoselig blogg med varme og kjærlighet, og absolutt mye morsomt sukker for øyet !!  Anbefaler deg å ta deg tid til å lese litt inne hos Tøvsjur ; og se opp for vakre gjenstander & livlig interiør..   

Klemmer,

6 kommentarer:

  1. Taaak for de søde ord, de varmer. Trondheim jeg har familie derfra, ved ikke om det en lille by og alle kender alle??

    SvarSlett
  2. Min tante hedder Anita adsen og så kender jeg Emil, Jan Willy og Therese Adsen Aanonli og deres forældre selvfølgelig..

    Ved ikke om du er opvokset der men det er de i hvert fald ;)

    SvarSlett
  3. Aha !! Vet av noen med mellomnavnet Aanonli ; men ingen av de du kjenner ser jeg !! Er vokst opp her ja :D

    SvarSlett
  4. Flotte bilder! Likte godt den bildeveggen. Herlig!

    SvarSlett
  5. Hei Mari og vell overstått påsk! :)

    Tøvsjur ruler! Masse kreative tips der inne. Elsekr bildeveggen hennes. Skjønner godt at du er innom titt og ofte. Klæm

    SvarSlett
  6. Hei på dæi søte du!
    Tusen tusen takk for fine ord! E så utrulig koselig å høre at bloggen min kan inspirere,og at du like å lese den:) va akkurat detta æi trængte å få høre i dag, da æi kjenne at æi e litt sliten og lei. Men no e smilet tilbake, og æi trur æi skal klare å utrette nåkka i dag også:)
    Takk igjen for at du skriv så fint om bloggen!
    Og ja, du må jo helt klart bare låne bildan, e jo bare kjæmpestas det:)
    Mange gode klæmmer fra ei glad tøvsjur!

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails