lørdag 18. september 2010

Give Away ; Vimpelrekke !

For å feire at jeg er kommet i gang med litt søm igjen ; og fordi ingen har meldt sin interesse enda.. har jeg bestemt meg for å ha en give away der premien er den lilla vimpelrekka med sopper !!




( hmm.. meget små bilder.. hva skjedde?)
Trekningen skjer når jeg har nådd 40 følgere og 2000 besøkende !!

Dette er det du må gjøre for å delta ;
1 lodd ; kommentar under her
2 lodd ; Kommentar + følger
3 lodd ; Kommentar, følger + link til innlegg/sidebaren
Lykke til alle sammen :D

25 kommentarer:

  1. Imponert over alt du rekk som to-barns mamma :) Flink e du !! Hilsen Trine.

    SvarSlett
  2. så flott vimpelrekke og imponerende hva du får til om tobarnsmamma. Gratulerer med det nye tilskuddet forresten.
    Jeg blir gjerne med. blir 3 lodd på meg da. Jeg forsøkte å bli følger men vet ikke om det gikk da. så det må du kanskje sjekke opp om jeg kanskje allerede er følger eller om det da bare er to lodd:) Trodde nemlig jeg var følger sjø.

    har linka i sidebaren på bloggen min

    SvarSlett
  3. Jaaaa; jeg er med!!!!
    Blir tre lodd på meg da???
    Følger har jeg vært leeeenge; imponert over hva du får til; nybakt tobarnsmor og greier ;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flink du er. Jeg er med og tar 3 lodd. Har lenka her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/09/vinn-vimpelrekke-hos-chattem.html

    Klem

    SvarSlett
  5. Så søt! Klart jeg tar et lodd. :D

    SvarSlett
  6. Titt titt. Mye fint du har her. Jeg er alt følger av bloggen din, teller det?? Du har kjempemye fint på siden din, og nå skal jeg linke til innlegget på siden min:)

    SvarSlett
  7. Jeg tar tre lodd, har lagt inn link i sidebaren og er følger fra før :)

    SvarSlett
  8. hei på deg:)
    Jeg tar 3 lodd!! :)
    Her er min blogg: http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/09/vinn-vimpelrekke.html

    Mvh siv anita

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Tar 3 lodd!

    Vet ikke om jeg har gjort det rett jeg, men lyst på vimpelrekka har jeg!! :)

    Trodde jeg var det før, men har nå hvertfall blitt det...jeg er en følger ;)

    Har lagt likn på bloggen min: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.7888975

    Og that's that...tror jeg.

    <3

    SvarSlett
  11. Hei.

    Så kjempefin vimpelrekke!
    Jeg tar 2 lodd. Har blitt følger :-)


    Håpe, håpe...

    SvarSlett
  12. Jeg kommenterer og følger. Jeg vil nemlig vinne!!! :D

    SvarSlett
  13. Veldig, veldig fin! Vi tar gjerne 1 lodd! :)

    SvarSlett
  14. Tar 3 lodd jeg :) Krysser fingrene for at jeg vinner den :)

    SvarSlett
  15. Da har jeg blitt følger, lagt igjen kommentar og legger et innlegg i bloggen min. Tar 3 lodd jeg :)

    SvarSlett
  16. Da e æ følger av dein hærre flotte inspirerende bloggen din. Du sjer ut som en aktiv mamma me mange jern i ilden. To flotte onga har du å:-)

    SvarSlett
  17. Oi, den var fin! Og mye annet flott du lager også! :D
    Hiver meg på med 3 lodd, jeg. :)

    God helg!

    //Kali-

    SvarSlett
  18. Lagt deg til som følger! 2 lodd til meg! kjempenydelig vimpelrekka! lillesøster må også få en! vant en til storebror i fjor en gang :)

    SvarSlett
  19. Takk til alle som ville delta ; vinneren trekkes i morgen kveld !!

    SvarSlett
  20. Melder min interesse jeg også, den hadde gjort seg fint på rommet til en av jentene ;) Blir to lodd på meg da:)

    SvarSlett
  21. Heisann hoppsann! Jeg trekker 1 lodd og krysser fingre! :)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails