søndag 20. mars 2011

Interiørforvirret..

... det er jeg akkurat nå. Mer enn noen gang..
 Vi har nettopp tatt over ett hus ved sjøen som vi skal leie på åremål.
Det blir en del flikking og maling noen helger nå, men til påske er vi nok inne!
Og hodet mitt spinner.. rundt og rundt. Hodet mitt er i stoffhyllene på Stoff & Stil, sonder terrenget på Ikea, Kremmerhuset og Frk. Wickstrøm.
Og midt i det hele dukker det opp masse bilder jeg husker fra Bloglandia.. og jeg vet rett å slett IKKE hva vi skal gjøre med soverommet vårt der.

Her følger 2 bilder fra hvordan rommet står pr. dags dato.





Rommet skal hvitmales på vegg og tak, og tregulvet skal beises lett slik at vi fortsatt ser teksturene og treverket... MEN hva mer ?? Indistruell look, romantisk, shabby, naturlig, retro..?? Jeg blir litt schizofren her kjenner jeg.. Så nå har jeg satt sammen 3 montasjer med de 3 stilene som tiltaler meg mest. Og trenger hjelp..







Alle bilder er fra google.no

Hva tror du ?? Huset ligger ved sjøen, og kjelleren er proppfull av typiske loppefunn, apotekerdisker og nydelige gamle skap.
Det har en rustikk, shabby og gammel sjel... And i simply L O V E it !

Help...


9 kommentarer:

  1. Personlig liker jeg romantisk shabby best. og det passer jo veldig godt sammen med det landlige og gamle også :)

    SvarSlett
  2. Vel, du vet no at det er vintage og shabby her. Gud så sjalu jeg er. Må nok ta å gjøre om resten av huset her no.....sukk!!
    Gleder meg til å komme på besøk!! :)

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg hadde kjørt romantisk på dette rommet. Synes forøvrig fargen på veggen er fin.... Den passer kjempe godt til romastiske stilen.

    asveig

    SvarSlett
  4. Hallo søta!! Jeg synes også fargen på veggen var fin!!! Og gulvet også!!! Synes det er sjarmerende når det er litt slitt og flekker osv.
    Hva med en blanding mellom A og shabby?? Og lysekrone må du ha!!

    SvarSlett
  5. Dette blir veldig morro å følge ja.
    Gleder meg.

    Selv ville jeg valgt tema A med noe romantiske detaljer :)

    SvarSlett
  6. Synes virkelig ikke du skal male rommet hvitt! Fargen på veggen var bare utrolig nydelig! Passer godt med en gammel seng og den speilkommoden, en fillerye i mintgrønntoner på gulvet og blondegardiner i vinduet!

    SvarSlett
  7. ville beholdt fargene som de var. Var kjempefint! Ville kjørt på med romantisk stil jeg. Syns jeg hadde vært nydelig der.

    SvarSlett
  8. Ikke mal!! Åh, den grønnfargen var helt herlig! Ville også valgt stil A, med litt hvitt/romantiske innslag. Fantastisk :)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails