torsdag 23. september 2010

Hei igjen..

Det er blitt noen dager siden sist! Det trådløse nettverket spøker med oss.. ellers er det laptop`n som gjør det! Men ett eller annet gjør at vi ikke lengre kommer på trådløst nett med laptop`n ; og i disse travle småbarnsdager er det stasjonære pc`n VELDIG stasjonær inne på soverommet gitt.. Så det blir LITE gjort på nett for tiden. Og egentlig er det litt godt å.. ;) Men jeg skal ikke lyve ; det PLAGER meg en del! Heheh..

Så.. hva har skjedd den siste uka? Ikke mye egentlig.. 4årskontroll av Sebastian, barseltreff med Linus, litt tid bak symaskina, rundvask av kjøkken, klesvask osv.. dagene går! I dag var jeg og sjekket ut den nye Malvik Senteret som åpnet.. 48 butikker på ett plan, lyst og fint. Fikk handla litt også ;) *sjokkert*
Bula joggedresser til storegutt for 199,- settet, og Devold ullklær til liten og stor.. Visa`n fikk kjørt seg!

Ellers er det fortsatt mye prosjekter i heimen. Ett gjesterom som skulle trengt en puss, noen settekasser som skriker etter oppmerksomhet, 1 meter flanell som skal syes opp til gulpekluter.. og ikke minst 11 (!!) luer som skal monteres. I tillegg er det dåp som skal planlegges og handles inn til ; men det er i november - og jeg er allerede i gang.. Så det er jeg egentlig minst bekymra for. Har så god hjelp vettu !! Mamma har laget invitasjoner som ble sendt ut, og driver på med bordkortene nå ; og en bekjent lager dåpskake. Så jeg trenger egentlig bare å handle inn duk, lys og servietter.. Aiiiight !!

Jeg og Linus har testet ut babysang i kirka, noe som faktisk var veldig koselig. For å sjekke babysang i ditt område ; gå inn på www.tøtsj.no !! Nå er Linus snart 6 uker, så vi skal hive oss rundt og få booket Mor&Barn trening på 3T, og teste ut babysvømming i Husebybadet. Hvem sier at det er kjedelig i mammaperm ?? ;) Hver onsdag er det også babykino på Prinsen , så det er mer enn nok å finne på !!

Nå skal jeg nyte stillheten en times tid til ; gubben er ute og farter og mine 2 søte små har sovet siden kl 20.. Mammastund er gull i grunn <3

Med ønske om en fredfull natt,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails