fredag 15. april 2011

GLAD PÅSK !!

Dette innlegget er skrevet på forhånd, sent torsdag natt mens jeg venter på at min utkårede skal krype hjem fra festligheter med jobben... å ta med seg husnøkler var visst ikke noe han hadde tenkt på !! Gutta har sovet i mange timer, jeg har vasket klær og hatt besøk av 2 flotte venninner ; jentene bak bloggene Heilt Heimelaga og Meg & Mine. Spiste taco hos pappa etter jobb, og dro hjem hit og spiste couscous salat med jentene.. herlig torsdag, men dagen i dag har gått fort, og vært hektisk.. og slitne ben og trøtte øyne skal nå få hvile i senga noen timer ; lade til morgendagens aktiviteter, og PÅSKEFERIE!

Oh Joy !!

Jeg og mannen skal ha 10 dager fri sammen, for første gang.. ever.. på 11 år !! Woohoo !!
Kos på hytta med familien, og kanskje noen flotte venner på besøk. Grilling i fjæra, båtturer, fiske og påskeaktiviteter.. jeg planlegger eggjakt, rebusløp, maling av egg, kortspill, brettspill.. Ah, bra vi har noen dager å ta av !! ;) Det gledes...

Vi høres over påske, vakringer ; vi går offline !!



Til alle dere fra Herr & Fru Chattèm, og de 2 rampene ;

G L A D   P Å S K !!




klem,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails