fredag 10. september 2010

Nye stoffer !

Jeg & Linus var på Stoff & Stil i dag, skulle ha en bit flanell til å sy flanellkluter av.. Det går litt kluter her hjemme !! Og da jeg gikk ut derfra hadde jeg også 5 nye stykker med jersey og interlock under armen ;) Hehehe.. Gad, I`m so eeeeasy! Lettpåvirkelig.no.. Så litt i katalogen på vei in ; og klarte ikke å gå forbi alle hyllene i leting på KUN flanell.

Så nå er det full produksjon av luer her. Får mye henvendelser ; og synes luene er veldig morsomme å lage. Ut av disse stykkene blir det ca 2-3 luer av hver type.



Gul med lilla elefanter, lyseblått med sorte aper, lyseblått med fargerike roboter, lilla med pingviner, petroleumsgrønn med japanske damer.

Gleder meg til å begynne, men i kveld er det bare kooos! Taco, XFactor & kvalitetstid med gutta mine!

Ønsker dere alle en finfin helg :)



3 kommentarer:

  1. Wow! For en nydelig blogg du her. Her må jeg virkelig følge med. Jeg har lagt meg til som følger:=)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig - tusen takk for fin kommentar !!
    (",)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails