torsdag 9. september 2010

Hekler du ??

Det gjør IKKE jeg !! Det er mye jeg kan ; men å hekle..eller å strikke for den saks skyld.. skal jeg IKKE lyge på meg at jeg kan! Jeg har jverken tålmodighet eller evner til å bedrive disse 2 aktivitetene.. Det går rett å slett for sakte for meg, og jeg har ikke tålmodighet til å vente på å bli bedre i det heller.. Hehehe !!

Kom over en flott blogg i dag : Annika i Stockholm har en blogg som heter Virkverket ; der hun bl.a legger ut oppskrifter på ting hun ekler. Denne damen er dyktig! Hun har også gitt ut en bok som inneholder 27 oppskrifter hun selv har laget ; og i den finner du de skjønneste ting til barna blant annet.. Ta en titt i bloggen og se de herlige bildene av monster, roboter, Mummimamma og Alhgrens Biler - It`s amazing !!


Kakor ??


Apor ??


Bilar ??



Dette er Annika`s bok :

Alle bilder er lånt fra Virkverket.


Dette får i hvertfall meg til å faktisk overveie å gi heklenåla
en second chance !!


4 kommentarer:

  1. Tack så mycket!! Hoppas du börjar virka :)

    SvarSlett
  2. Åååh, disse var jo knallsøte da :) skulle ønske jeg kunne hekle :)

    SvarSlett
  3. Slenger meg på jeg og. Skulle virkelig ønske jeg kunne hekle. Disse var jo bare nydelige:)

    SvarSlett
  4. Så søte de var! Har planer om å lære meg å hekle i løpet av helga, men tviler på det blir så bra som dette ;)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails