mandag 30. august 2010

When you wish upon a star...




... lite stjerner på himmelen akkurat nå ; MEN !! Derimot er det 5 dager til bursdagen min !!Wiiii !! And the list goes on, and on, and on ... Som postgravid er det allers første ønsket mitt GAVEKORT på HM.. Mama needs some clothes !! :)


Og etter det følger både det ene og det andre.. til hus og hjem, til mor og til kreativiteten !!


Isoporhode til å vise luene mine på.. (179,- Panduro Hobby)





Lilla kjøkkenklokke med timer fra Rice. (159,- AnnaJohanna.no)



Sweet Loooooord ; nydelige støvletter fra Bianco (900,- Bianco)




Megasøt cardigan med peeeerler (299,- H&M)




Da er det bare å vente da.. ;) På å fylle 28...

Gaaah !! Hørtes med ett veldig gammelt ut.. nærmer jeg meg virkelig 30 ??
Og når skjedde det ???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails