søndag 29. august 2010

Sweet sunday mornings..

Søndager er en fantastisk dag ! Før var de alltid en dag der man satt i litt sjaber form og prøvde å komme over nattens strabaser, og som ble brukt til å sove bort noe som best beskrives med ett svenskt ord ; ÅNGEST !!


Etter at man er blitt mamma, samboer, kjærest, sykepleier i full jobb etc. etc. etc.. er søndager en velsignelse. Ro fra morgenen av.. VG levert på døra .. nystekte rundstykker og kokt egg.. en kopp te eller en kopp kaffe.. aktiviteter på gulvet eller spisebordet med 4åringen, og nå ; myspys med Linus.. Fantastisk!


I dag har vi sett Pelle Politibil, lest avis, limt sammen en tre-racerbil som senere skal males av Sebastian.. Og Linus ligger i kurva si med smokken og knirker og koser seg. Ah, en fantastisk søndag.. Etterpå er det laks til middag, og deretter bursdag til stebroren min som ble 16 år nettopp.


I morgen starter hverdagen!Anders skal tilbake i jobb, Sebastian i bhg - så da er det bare meg og Linus her hjemme..hele dagen !! Gleder meg til å nyte småbarnstid og kose meg med Linus om dagene. Og gleder meg til å se pappan og storebror komme hjem etter en hel dag borte.. gjensynsgleden blir nok stor blant prinsene mine !!!





Hva bruker du søndagene til ??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails