torsdag 15. juli 2010

På tide med..

en ny runde med ønskeliste tror jeg.. før hodet mitt svømmer over !!
Greit å kvitte seg med litt ideer en gang iblant .. og etter en dag med spysjuka og møkkaform i senga/sofaen ; har hjernen gått på høygir.. og jeg er klar for nye utfordringer. Heheh..
Såå.. Jeg ønsker meg :

1. Settekasse


Som jeg innbiller meg at jeg skal gjøre noe sånt med...



2. Tallerkenhylle

Til kokebøkene mine på kjøkkenet.. eller babybøkene til lillebror !!

3. Sony Ericsson Experia X10i

Lekkert...


4. Mini PC - fortsatt..


Så lett med en liten handy en å pakke i veska..

5. Janome (fancy) symaskin med litt flere sømmer og rariteter ;)

Mama`s gettin`bissii !!


Så.. da var det tomt..for ei stund igjen! ;)
Dukker vel opp noe nytt i natt kjenner jeg meg selv rett..
Nattinatt, godtfolk !!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails