onsdag 14. juli 2010

Babykurva..


Er på plass! På tirsdag kjørte vi en dagstur til kristiansund på shopping, og passet på å hente min families babykurv med det samme! Dette er den 4.generasjonen som ligger i den, og min oldemor fikk denne i gave av sin mor og tante da hun fikk sitt første barn i -37. Etter dette har den vært i bruk hos familien rundt om i hele norge! Er den ikke flott?! Sebastian brukte den til han var ca 6 mnd, og nå skal lillebror bruke den til stuasoving! Herlig.. Jeg synes det er så flott og gøy å bruke noe som det ligger litt historie i,og som har gått igjen i generasjoner!! Gleder meg til å legge enda en prins i denne... Nå er den tørket og redd opp, og på toppen ligger lappeteppet jeg sydde og strikket. Skal henge opp hjertet som følger med også : ett gammelt hjerte med skriften FORSTYRR MEG IKKE! Herli.. Nå er ting på gli her,og vi er rimelig klare for lillebror! Alle hjerter gleder seg...

1 kommentar:

  1. Så utrolig skjønt!
    Jeg og elsker å bevare slike skatter. Heldige du, og heldige barna dine!
    Spennende tid nå altså! =D

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails