onsdag 23. juni 2010

Verdens Snilleste Stesnelle !!

........
er Kathrine !! Pappa og kjæresten / samboern / snella kom på kaffebesøk i dag. Jeg serverte vafler og pappa koblet på noen stikkontakter vi har magla siden vi flytta inn.. Ja, skomakerens barn går barføtter !! ;) ;)


Og verden snilleste, herligste, godeste Stesnelle ( som jeg liker å kalle henne..) dukket opp med 110 x 50 cm fantastisk Pinocchio stoff som hun hadde kjøpt til meg på www.tamo.no !! Åå...

Jeg har ønsket det meg lenge, og laget ei lita ønskeliste på bloggen her ; og det hadde selvfølgelig hun snappa opp og bestilt til meg !! Woppiiii !! Det var 10 ganger finere enn jeg hadde forestilt meg !! Tuuusen takk, Stesnella !!
Vil du se ? ;)

Fantastisk..

Skal faktisk spare dette til meg selv ; må bare finne ut hva jeg skal ha det til.

Kan godt hende det havner på rommet til lillebror altså.. vi får se!

Ellers har jeg vært på svangerskapspoliklinikken i dag ; jordmor mente i går at magen var øm og likte ikke at kynnerne er så harde, ubehagelige og langvarige. Om morgenen kan de faktisk være regelmessige ; og kommer ofte med mensmurring.. Så det var vel like greit å ta en sjekk ! Men alt så bra ut ; lillebror ligger langt nede i bekkenet - så han gjør seg klar.
Fikk beskjed om å slutte å styre sånn, og ei venninne av meg ba meg om å sette meg på stas !
Nå er ikke jeg god på hverken det ene eller det andre ; og har mere baller i luften enn jeg har tid og kropp til akkurat nå, men jeg må vel bare forsøke å lyde så godt jeg kan.. Han får godt holde seg inne i hybelen en 3-4 uker til altså :)
Nå er jeg 33 uker på vei - og det er 55 dager igjen til termin !! Spennende..
Gud, som jeg gleder meg til å se den bebisen vår....
Lykkelig klem,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails