tirsdag 22. juni 2010

Host, hark, nys..

Denne herlige tegningen fra serien Charlie & Lola viser litt hvordan jeg føler meg nå...



Jeg er så lei av å hoste, harke og snørre.. Vet du hvordan det er å ikke få sove fordi du er så tett og forkjøla ?? Vet du hvordan det er å være pottetett i tillegg til å ha 4 kg mage som også hindrer pusten, kutter blodtilførselen til beina om du er så uheldig å havne på ryggen, og skviser blæra di som en liten rosin ?? Jeg klager ikke.. jeg bare sier det som det er !! Hehehe...



Har sovet som en stein hver natt hele svangerskapet...foruten ca 1 gang i uken da jeg våkner kl 5 og er UTHVILT (what ?? ) Så nå er jeg helt zombie når jeg ikke får sovet ordentlig..uvant! Som mange vet så er vi litt bortskjemte med søvn i huset her ; hvertfall de siste 2-3 årene. Men vi husker med gru kolikk og nattevåk - og om ca 6-7 uker så er vi mest trolig der igjen, så jeg burde vel egentlig bare ta det som en treningsrunde dette !! Hehehe..



Nedenfor senga står en oppredd skuvseng med minisøtbabydyne og herlig pledd..På puta ligger en rangle, og ammeputa hviler over ene kanten.. JIKES! Plutselig er det litt reelt - vi skal virkelig få en baby !! En liten prins til.. en sønn.. gutt nr 2.. Wæææ.. Skremmende og samtidig så
ubeskrivelig fantastisk herlig å tenke på ! Mammahjertet mitt svømmer allerede over ; hvordan skal dette enda ? Jeg kommer til å bli "a mess.." Den kjærleiken, den kjærleiken..



Ellers går dagene som vanlig her hjemme. Sebastian har invitert 7 gode venner til feiring av 4årsdag på Lekeland neste søndag ; mamman syr sengklær, smekker og annet stæsj omhverandre og pappan spikrer opp, maler opp, kobler til og ordner. Alt av uferdige prosjekter og ideer har plutselig blitt megaviktige å få ferdig ; vi redebygger !! Fantastisk...



Det er virkelig noe av det vakreste jeg ser.. MANNEN min.. i redebyggemodus, med hammer i hånden, skitt under neglene og ett SMIL rundt munnen. Ordner til sønn nr 2, fiker så alt er i orden og passer på familien sin.. ALDRI har jeg elsket han så høyt som når han er PAPPA og familiemann. En fantastisk følelse og se han beskytte sine, ta ansvar for sitt og verne om familien sin. Smelt.. Man blir liksom litt forelska på nytt her !!



I barnehagen til Sebastian jobber det blant alle andre fantastiske damer, ei litt ekstra fantastisk dame, og hun er også primærkontakt til Sebastian. For å gjøre litt stas på henne, og takke for året som har gått - sydde jeg i går ett skjerf til henne. Hun er ei skikkelig skjerfdame, og hun ble veldig glad og rørt da hun så jeg hadde sydd det selv ; så da ble jo selvfølgelig jeg også rørt ! Hallo, jeg er graviiiid !! Here comes the waterworks.. ;)


Skjerfet...





Fant en herlig blogg på nettet her en dag også ; UnePune ! Hun syr til sine 4 gutter, og er så snill at hun legger ut en del tutorial`s / framgangsmåter på bloggen sin. Så med litt restestoffer fra en vognpose jeg har laget på bestilling ; laget jeg en bleiepose. Ett enkelt og kjempefint mønster - så om du vil prøve deg fram, så ta en titt på UnePune ! Her er posen..



Grønt rutete, med grønt for. Borrelås under klaffen.
A4 størrelse.

God bedring, god kveld og takk for i dag,

1 kommentar:

  1. Koselig blogg du har! :)
    Lykke til med den nye babyen!
    Og god bedring!

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails