onsdag 23. juni 2010

Award !!

Jeg har fått min aller første award ; fra TinTin !!





Og med den følger oppgaven å fortelle dere 7 "interresante" ting om meg selv..
Og å sende den videre ! So.. here it goes !!


1. Jeg har en tatovering på leggen ; ett kinesisk symbol for AMBITIONS..

2. Jeg elsker følelsen av nye sokker ; og skulle ønske jeg kunne ta ett nytt par hver dag !

3. Jeg har vært i Euro Disney Paris.. da var jeg 9 år og FASINERAD !

4. Jeg elsker å stikke folk.. altså, med sprøyter !! ;)

5. Jeg er halvt svensk..

6. Jeg leser ut ei bok i løpet av en kveld eller to - blir helt forgapt og lost !

7. Jeg skulle ønske jeg kunne spille gitar...


And the award goes toooo :








1 kommentar:

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails