mandag 14. juni 2010

Ny nettfavoritt !!

Jaaaada, i know! Jeg sitter på nett - igjen.. Gah!


Men på en skikkelig dårlig bekkendag er det ikke mye husarbeide som skal til før det sier i fra - så etter litt vasking av klær, måtte jeg bare kapitulere! Og da kom jeg over en fantastisk nettside på bloggen til Foreldremanualen, nemlig søstrene Anna & Johannas nettbutikk ; AnnaJohanna.no !! Her er det mye flott til de små, og en goood del til mamman også.. Har allerede en liten liste på mine favoritter - enda jeg nettopp snubla over den. Har sett en del av produktene i andre blogger og på bilder rundt om på nettet - faaaantastisk!



Her kommer en runde med bilder av mine favoritter så langt..
















Bildene er lånt fra AnnaJohanna.no og alle produktene finner du på siden deres.
Verdt en titt - I promise!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails