søndag 13. juni 2010

Helga her..

.. har gått så sinnsykt fort !!
Fredagen var det barselbesøk, hjem for å stresse med pakking til lillegutt, levere han til tante og deretter kjøre til Fremo Gård på Ler for grillfest med jobben til gubben. Grillmat, trubadur og flotte mennesker.. Kom hjem i halv to tiden på natta, sovna som en dupp !!
Lørdagen sto jeg opp, dusja og hentet lillemann. Hjem å pakket inn gaver, vekte mannen og dro på 1 årsdag til Vakre Vilde..Enn at lillejenta har blitt så stooor ??
Deretter var det hjemom en liten time ; få Sebastian til å ta en powernap ; for å farte videre til Sture & Oye på thaimat kl 18.
Koste oss med trivelig selskap og god mat ;
mens Sebastian & Emelie leika og så film - og vandra hjem i regnet kl 22..
Hele familien sov til kl 9 ; deretter var det frokost, en time bak symaskina
og så suse videre til Veronica m.fam. på lunsj!
Trodde jeg !!
For når vi kom dit kl 12 - var hele stua fylt med mine fantastisk flotte
og snille venninner, lillesøster og mamma. *ÆLSK*
Suprise ! Its a babyshower !
Gad.. snakk om å bli skjelven da!
Har kjent den siste tida at jeg var litt usikker på om det var noe i gjære
- og har nevnt det så vidt til noen av de ; men de lurte meg godt!
Såååå koselig da! Kaker og rundstykker - og masse masse fine gaver!!
Forundrer meg at jeg i 32 uker har trålet butikker og ikke finner NOE til lillebror som jeg liker, men den ene gaven etter den andre falt i smak og vi beholder ALT :) Fantastisk !!
Tuuusen takk jenter, for at dere orket ; jeg er rett å slett rørt!! Glad i dåkk !! ;)
Nå er jeg heeelt pumpa etter kaffebesøk hos papsen og stesnella, og lengter etter å krype under dyna mi.. det verker i kropeen og bekkenet ; og lillebror er megahyper!
Dere får ha ei flott uke - også skal jeg legge ut bilder fra babyshower`en
så fort jeg får de fra Veronica og mamma..
Det ska kjennes at`n leve !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails