onsdag 16. juni 2010

Barselgave

Sola mi, Gunn Mari, fikk lille prinsessa si i går - og da benytter jeg anledningen til å sy noe igjen.. en liten pause i mellom vognposene og vasking av babyklær..

Noe av det er hemmelig, selvfølgelig - i tilfelle hun tar en titt.. Men denne her kan jeg vise fram!



Sansepute i skikkelig jentefarger, blonder, blomster og deilige lapper å spise på!




Baksiden er fargerik og myk jersey, og puten er fylt med litt vatt..


Håper lille Luna Sofie liker denne..




I tillegg har jeg sydd en hel haug med smekker og luer i det siste ; og nå er jeg tom for navnelappene mine ; så nå blir det ikke sendt ut noe mer før de lappene er ankommet..

Ligger fortsatt en del på bordet her, som bare trenger navnelapp ; og disse blir skysset ut av hjemmet så fort de har fått en..


Her er den siste jentesmekken jeg har laget :


Sprek limefarget fleece for, og myk og fargerik hjertejersey !

Herlige farger, sant ??

1 kommentar:

  1. Å, så fin sansepute!! En sånn en skulle vi hatt da guttungen var litt mindre.
    Flotte smekker også- i spreke farger!

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails