onsdag 30. juni 2010

Nettshopping !!

Så enkelt, så gøy..så skummelt !!

Fikk en GLADMAIL fra VirreVapp.no i går, om at jeg hadde vunnet ett gavekort på 500 kr !! Woohoo.. rett inn på sida deres og bestilte klær til Storebror !! Sommersalg liker vi..












Ikke verst for 500 kr vel ?? Ble en hundrings i posto på a mor da.. ;) A-okey with me !!

Fantastisk bra klær det her ; Sebastian bor i joggedressen vi kjøpte, og både det og linklærne brukte vi på Kreta ; og det ser UBRUKT ut ! Sand og solkrem er ingen match for VirreVapp tydeligvis..

And then.. a little somethingsomething for mom..

Ny stelleveske !!


Når jeg fikk Sebastian fikk vi en svart stelleveske fra Polarn O Pyret av min mor ; denne er sliiiten - og litt kjedelig nå som det er kommet SÅ mye fint !! Times change..

Så nå har jeg invistert ; og brukt 600 kr på ny stelleveske til meg selv !!

Og det var herlig... heeeerlig !!



Bildet er lånt fra Go`ing !
Lekker ??!! Ikke sikkert pappan er GAME, men.. står en helt fin svart en nede i bua ;) ;)
Med ønske om en ikke fult så våt siste junidag,
klem !!

1 kommentar:

  1. Veldig morro at du vant gavekortet Mari; og bra shoppet! ;)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails