torsdag 1. juli 2010

Heaven, I`m in heaven !!

Idag tok jeg en tur på Stoff & stil for å kjøpe Apestoff til å lage vognpose til lillebror ; MEN det hadde de ikke fått inn enda.. sukk !! Tok en runde og bestemte meg for å kjøpe ett annet stoff oo å lage en mindre vognpose til bagen, for deretter å lage en apepose til vi starter med sittedelen på vogna. Så tok jeg en runde på restebordet.. Å da dukket det opp idè etter idè i gravidhjernen min gitt !! Her er stoffene jeg endte opp med.. og hele greia kosta meg 200 kr !!







Biten med hvit flanell til 20 kr ble til 6 flanellkluter til lillebror..








Koksgrå stretchchenille og turkis ribb ble til ei lekebukse/kosebukse til Sebastian ; mitt aller første forsøk på bukse noensinne - uuuuten mal !! Wowiii.. Jeg bantes, og stakk meg, rakna opp og sydde om igjen.. Og det ble da til slutt !! Her er prinsen i buksa, som han ble MEGAfornøyd med! Den skal visst være med i bhg i morgen... ;)







Av det sorte og hvite mønstrete og den sorte bomullen blir det vognpose til lillebror, den hvite og rosa tweeden blir skjerf eller pledd i bursdagsgave, og det hvite med orange fruer på er en hemmelighet !! ;) ;) Alt dette til rett under 200 kr.. !! Den buksa kosta meg faktisk hele 45 kr å lage + litt tid og svette !! Hehehe ...
Nå er det ett tappert forsøk på helgavask som skal utføres, før jeg tar kvelden.
Hører rykter om en PANSERDAG i morgen med 30 grader og sol - det er lov å drømme !!
Ha en flott en..

2 kommentarer:

  1. Det burde finnes en lov mot å være så flink! Det stikker av sjalusi i min gravidhjerne. :P

    SvarSlett
  2. Så mange fine stoffer du fikk for bare 200,-
    Kjempeflotte gulpekluter og nydelig bukse:)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails