torsdag 15. april 2010

Elsker å få pakke i posten !!

Og i dag kom disse herlighetene fra tamo.no.






Disse kanapepinnene har jeg ønsket meg en stund, og i går (!!) bestilte jeg og Trine ett hver sitt sett - og i dag lå de sannelig i postkassen min. Sammen de lå det 2 søte brevpapir med konvolutter som en liten bonus - herlig! Utrolig kjapp levering, jeg er helt fasinert. Er så fantastisk mye flott på denne siden.. Verdt en titt altså! Oppdaget den for første gang da jeg var inne hos den gode feen, så takk for deeet !! ;D Hun som sendte det hadde limt igjen pakken med en råååsøt tape som de selger på siden. Tror det er det neste jeg skal unne meg fra Tamo. Også MÅ jeg jo bare sende ett brev til noen med de søte Babushkadukkene på..

Nå skal jeg nyte en bedre pølsemiddag med min sønn, og planlegge tidenes matpakke! Kan ikke vente med å fylle de små spydene med herligheter..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails