lørdag 17. april 2010

Loppis !!

Jeg og Sebastian tok en tur bortpå Ungdomskolen her på loppemarked i dag.. egentlig bare for å se litt, og å fordrive litt tid på morgenkvisten.
Fant meg ei søt kurv til strikkeriet mitt, som jeg har planer om å spraylakke hvit, og Sebastian fant en koffert med magnettavler og magnetbokstaver. 30 kr for begge deler. Det var veldig mye skrap der, men jeg så ett par skikkelig retrogreier og noe antikviteter som folk sloss om.

På vei ut gikk vi forbi ett bord med kopper og kar - og DA ble jeg forelsket i 8 kaffekopper med fat.. Jisses! Sto leeeenge og så på de, før jeg fant ut at jeg bare måtte. Hadde angret lenge etterpå - det visste jeg bare! 70 kr betalte jeg.. og vi var begge fornøyde når vi gikk der ifra.

Sambo var ikke like imponert over kaffekoppene, ristet på hodet over kurva - men syntes Sebastian hadde gjort ett kupp ;)
Så disse koppene har jeg en bange anelse om at det bare er jeg som kommer til å sett fram.. Shit au! Her får du se 2 bilder i hvertfall.. Mine herlige grønne kaffekopper !!
(PS! Det er lov å synes at jeg er sær, og at koppene er UGLY !! Hehehe... )





Lørdagskos,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails