torsdag 15. april 2010

Smak av vår..

.. med ny vognpose! Marte, min gode venninne, ønsket seg retro vognpose til sin olivengrønne Simovogn. Og etter litt leiting på Stoff & Stil sammen - ble vi enige om ett knallkult blomstrete retrostoff. Her er resultatet så langt : mangler bare glidlåser på sidene.
De var jeg tomme for gitt..


Detaljbilde.



Grønt er skjønt...


Med nytt "design" er det nå borrelås øverst i bretten slik at man kan ta ut dynen og vaske trekket. Glidlås på begge sidene kommer, og Chattèm merket er på plass.

Nå er det bare å vente og se - om den faller i smak hos fam. Sommer Larsen.


Vårklem,


2 kommentarer:

  1. OIOI, denne så råstilig ut! Du må jo sy en hel kolleksjon til din egen lille ventende baby. Gratulerer forresten!

    Knekkebrødene dine ser knallgode ut, hmmmmm!

    Du, jeg er litt bekymra, har du sendt iPod-veska mi? For den har ikke kommet til min postkasse! Håper inderlig forklaringa er at den ikke er sendt enda!

    ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  2. Hei du..
    Nei, forklaringa er at jeg er MEGATREIG, og at den ligger fint innpakket i veska mi - der den har ligget en uke nå.. Skal virkelig prøve å komme meg til posten i morgen !!

    Takk for kommentaren på posen - jeg gleder meg MYE til å sy til Lillebror ja.. Bare jeg klarer å velge stoff først så ;)

    Håper du har hatt en flott søndag så langt.

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails