onsdag 9. september 2009

Nostalgi..

Sendte 2 små tøykurver til farmora mi i Oslo forrige uke. Hun har nettopp flytta inn i ny leilghet, og letet etter noen små tøykurver hun kunne ha i baderomsskuffene sine. Men de måtte jo være lave - så det var ikke så lett! Sa jeg kunne sy 2 til henne, som en liten innflyttingsgave da vettu..
Da hun flytta fant hun frem stoff hun hadde fått av sin far for maaange år siden - og restene av dette etter 2 puter, fikk jeg med meg hjem. Å da ble den ene biten ei kurv :D Det blå silkestoffet er fra Stoff & Stil, en restebit til 19,-
Jeg synes de ble søte, og farmor virka fornøyd med at disse 2, ett brev og ett flott bilde av henne & Sebastian fra i sommer, fant veien til Oppegård :)

Her kommer bildet av Sebastian & Mor Berit som jeg sendte henne :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails