onsdag 9. september 2009

UTFORDRING !!!

Camilla - en av mine aller, aller beste venninner - utfordret meg til å skrive om 1o ting jeg ikke klarer meg uten !! Ting altså.. så familie & venner, Anders`n min & hjertestenen min Sebastian - kan jeg ikke skrive om.
Så here it goes..

1. Mobil
Innrømmer det først som sist, jeg er heeelt avhengig av mobilen min. Har en blå Sony Ericsson W595 - og eeeelsker den!


2. PC
Betale regninger, shoppe, holde kontakt med familie og venner.. bruker PC til det meste, og HVER dag. Også på jobb.. Så PC er en stor del av hverdagen min, og noe jeg MÅ ha..

3. Kamera
Elsker å ta bilder, og er akkurat nå på utkikk etter ett nytt kamera, da det vi hadde - Casio Exilim med 8,1 MP - fikk knust displayet i berg-og dalbanen på Tusenfryd.. :( Forslag til ett bra digitalkamera ?

4. Te
Drikker te som andre drikker kaffe..Og liker det meste! Earl grey er favoritten til hverdags, kanel og eple til sene høstkvelder & juletiden, og en sommerlig Söders Fröjder til varme dager! Iste er også Yam-O..


5. Kontaktlinser/Briller
Uten disse er jeg nærmest blind, kan ikke kjøre bil & ser kun omrisset av dere! Så..

6. Lipgloss
Veska er full !! Men liker aller best H&M sine.. Billige, dryge og fine farger. Akkurat nå er det denne typen da.


7. Symaskina mi
Siste 6 mnd har jeg blitt bitt av basillen - og syr til den store gullmedalje! Symaskina fikk jeg for en del år siden, av min kjære - etter ett innfall fra min side. Men den ble pent satt til side, og der sto den til jeg tørka støv av den for noen måneder siden. Og nå er den absolutt en av mine favoritting !!!

8. Ansiktskremer
Til hverdags bruker jeg for tiden LDB Bronze, tinted daycreme med E-vitamin.
Men har prøvd No.7 Dagkrem en ukes tid da jeg var i Oslo i sommer, og planlegger å invistere i både Beauty Serum, og en real dagkrem.




9. Veske
Eeelsker vesker, og begynner å få en del gitt. Favorittene er en baggy variant i svart skinn fra MANGO i London, og en stor rød skinnveske fra Friis Co.
Akkurat nå øsnker jeg meg en lys brun en jeg har sett på H&M, så det kan godt hende at bursdagspengene går til den altså!

10. 7. sansen
Altså..min lille dagbok/almanakka/kalender! Ammetåka gikk aldri over etter sist - så jeg roter noe forferdelig med avtaler. Har blitt oppringt noen ganger og minnet på ting i siste liten. Liker å ha kontroll, og oversikt.. å da MÅ jeg ha en kalender i veska!

Så.. det var det !! 10 ting jeg kom på NÅ - forandrer kanskje mening om 2 timer ;D
Da er det vel sjokolade jeg ikke klarer meg uten.
Takk for utfordringa, Camilla mi - jeg sender den videre til :

Mamman min !!

Marit mi !!

Carolina - snuttan !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails