søndag 18. november 2012

www.going.no

Det blir jo noen matpakker i løpet av uka.. Det er ikke til å unngå! På det "verste" må jeg ha hvertfall 5 matpakker klare, hver eneste dag.. Ofte flere! Bruker mye av mine easy lunchboxes, men kjenner en higen etter noe nytt! Nettbutikken going.no er en perfekt side og drømme seg bort på.. Der har de fargerike og fine bokser. Jeg liker at de er rominndelte, og at det er flere etasjer. Og på going.no har de flere å velge i! Jeg personlig er sugen på en lunch cube, og en bentoboks med hank!! Ah!! Jeg må bare være den letteste personen i verden å handle julegaver til ; kan ikke forstå annet :) Hahaha !! Ellers ligger det utstikkere i julekalenderen til gutta, og noen nye eggformer. Så det skal bli gøy med matpakker for alle mann i 2013 :)

Foreløpig ser de slik ut ;



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails