lørdag 21. juli 2012

Shop O`Hoi !!

Litt preget av 2 uker på bilferie med 3 gutter og utallige pirateffekter ser jeg.. ;)

Vi er hjemom for å laste om bilen.. det vil si at 5 maskiner med klær henger til tørk, og at superundertøy, fjellsko og diverse andre nødvendigheter nå finner plass i bilen, og har byttet ut shorts og bikini. Ikke at det er rukket å blitt så veldig godt brukt de siste 14 dagene, men..

Ulempen med dårlig ferievær er at det straks blir litt shopping av det.. *kremt*
Og enda verre blir det når vi i ferien befinner oss i Stockholm og Oslo, for ikke å glemme Kristiansand!
Ett mekka for shoppeglade foreldre, og effektglade gutter ;)

Når vi var i Sverige fant jeg dilldall butikken In&Finn i Haninge, og der ble det med litt godsaker hjem. EN hvit tinnkopp til Villa V, samt ei melkeku. Ble helt forelska i denne kua under ett restaurangbesøk nær Aure, og nå fant jeg eeendelig en til meg selv.

Ellers ble det shoppet på Ur&Penn, Mango, Stadium bl.a, og hu mor kom hjem med en ny bluse, 2 par sko, og en hel drøss med øredobber og smykker. I Oslo fant jeg mye på salget, både til meg selv og gutta. Og mest glad var jeg over de 4 bordbrikkene (ølbrikkene) jeg fant på tilbud på Indiska til 10 kr stk, samt at Søstrene Grene på Ski Storsenter hadde igjen av koppene mine!! Jippi !! Så nå har vi 10 kopper.

I Kristiansand gikk dagene med til parkbesøk ; men det skortet ikke på muligheter for å brenne av noen lapper der inne, for å si det sånn! Det koster å være Kaptein Sabeltann, og med supersnille barn må man jo bare litt gavmild. Ingen masing i det hele tatt, så det var vel fortjent! Ikke overraskende for husbonden, så fikk mor handlet litt til husholdningen her inne også ;) 6 flotte barneglass med Torbjørn Egner - motiv ble med hjem. Superfine !! Nå er alt vasket opp og satt i skapene, og jeg gleder meg til å servere melk i de søte glassene i morgentidlig.

Skal få lagt inn litt bilder også, men blogger.com er ikke på min side i dag.. jeg finner ikke engang bildeknappen! Tålmodighet er en dyd... I morgen drar vi på hyttetur, vi har fortsatt 2 uker ferie igjen ogdå, så det skal nyyytes :) Ha en fin helg, folkens !!

Klem,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails