mandag 10. oktober 2011

Tamo.no

Tamo er en flott nettbutikk jeg kom over for en god stund siden. Og om jeg ikke husker feil, så var det Den Gode Feen som tipset meg om det. Barbara er den herlige damen som driver denne nettbutikken, og hun har også en inspirerende blogg ; Mamma Tamo.


På tamo.no finner du herlige stoffer, matpakkestæsj og andre fargerike og morsomme ting for de små, og for mor selv. Her finner du garantert noe du ikke visste at du ønska deg ;)

Ønskelista mi fra Tamo er ;

Washi tape ;




Søte spyd og gafler til matboksene ;






Søte matbokser ;


Søte plastkopper til gutta ;



Interiørbøker til mor ;



Ikke vet jeg hva jeg skal bruke disse til ; men er de ikke søte ??
Ønsker seg...


Etter høstferien vil det foregå en give away her inne på bloggen og på Facebooksiden Matpakkemamma! Regler og bilder vil komme etterhvert, og det er Tamo som stiller med premier !!

Join us !!

Mandagsklem,

1 kommentar:

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails