mandag 3. oktober 2011

Buzzador

Jeg er Buzzador. Som Buzzador har du mulighet til å prøve nye produkter og tjenester og deretter fortelle oss hva du synes om dem. Alt du trenger å gjøre er å fortelle om dem til vennene dine, enten personlig eller gjennom sosiale medier. Å være Buzzador er gratis og innebærer mange spennende møter mellom deg, vennene dine og nye produkter eller tjenester. Som Buzzador sprer du informasjon om produktet til venner og familie, ansikt til ansikt, via bloggen din, Facebook, Twitter eller andre forum og kanaler du er koblet til, og deretter rapporterer du om dine erfaringer av kampanjen og produktet på våre nettsider. Du kan også sende inn bilder og filmer fra buzzingene dine som deretter blir publisert på produktets kampanjeside. (sitat ; Buzzador.no)

Denne gangen var det Santa Marias nye Thai produkter som skulle buzzes.

Jeg serverte stekte kyllingbiter med Red Curry Spice Mix, og kokosmelk ;
samt kokte nudler i tillegg.
Desverre var den spice-mix`n VELDIG sterk, og selv om jeg bare brukte en pose krydder til den store boksen med kokosmelk, så ble det altfor sterkt til mine 2 små på 1 og 5 år.
Men de likte nudlene !!
Neste gang må jeg halvere, og bare bruke en halv pose. Kokosmelken blir også veldig tykk om den står får lenge, og det kan være lurt å bytte ut litt av den med vann.

Jeg og mannen synes det ble for mye med nudlene til den kremete sausen, det hele ble veldig mektig. Vi tror begge to at ris hadde vært ett bedre alternativ. Den siste pakken med nudler blir nok brukt til wok, evt. til guttene. Neste gang skal vi også servere en god salat og evt. noe brød til retten, for å bryte litt. Det blir rett og slett for MYE, og det ble desverre litt kvalmende.

Smaken er VELDIG god, og om man gjør litt mer utav det, regulerer kryddermengde og bruker ris ; så vil no dette bli en klassiker. Kunne også tenkt meg litt mer saltaktig smak på selve sausen, og burde vurdere en soyasaus i tillegg. Absolutt verdt ett forsøk dersom man er glad i sterk mat, eller er klar for å prøve noe nytt !

God middag :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails