onsdag 4. mai 2011

Det doftar av sommar..

her hjemme !!


Jeg ELSKER duftelys!
Og på mandag var jeg innom Åhlens av en helt annen grunn, og mens jeg gikk der inne fant jeg disse herlige duftelysene bakerst i butikken, gjemt bak alle stoffene og gardinene. Det er små metallbokser med duftelys i og luktet bl.a. pærer og epler og roser.. Selv falt jeg for den på bildet over her.

Lime & Basilikum

Og den lukter sååå godt! Friskt og deilig i hele leilgheten.
Ulempen med duftelys for ei som meg som plages med migrene,
er at duftene ofte er skarpe og tunge,  og legger seg som ett lokk over hodet mitt.
På 1-2-3 har jeg fått hodepine som utvikler seg til migrene...
... så det har vært en del duftelys som åker rett i søpla !!







Denne derimot har jeg tent i hele kveld, og ikke merket noe. Det lukter bare behagelig..
og de koster 39 kr boksen !! Så ved første anledning skal jeg ta turen innom og hamstre opp ett par...

Ellers har jeg nå begynt på jobb igjen, i 75 % stilling. Og det vil si at papsen er hjemme med Linus`n om dagene... de stoorkoser seg! Og har hatt selskap av en febersyk Sebastian som også synes det er STAS at pappa er hjemme..
.. spørs om han i det hele tatt vil i barnehagen igjen !!??

Ønsker deg en flott onsdag,
selv prøver jeg å overhøre fotballkampen på tv, og en engasjert mann!

Klemmer,

4 kommentarer:

  1. Dei lysa der har eg kjøpt og :-) og så er dei jo så fine å sjå på i tillegg!

    Lykke til vidare med jobbinga!

    I morgon reiser eg og mannen min på langhelg til Gøteborg, heilt aleine... utan barn...og det er litt småskummelt...

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    mmm hørtes helt herlig ut den duften!
    Men æi e nok som dæi, slit med migrene, og duftelys e ikke det beste akkurat da.
    Men kanksje æi skulle prøvd ut de her fra ålens. ha en fin fin kveld
    klæm

    SvarSlett
  3. Så koselig at du er med i konkurransen min! Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  4. Her i huset er også ugler i mosen et kjekt program.

    duftelys har vi lite av i heimen. Blir så kvalm av de, men vet også om flere som får hodepine av de. Men nå har jeg ikke prøvd så mange forskjellige, så er nok ikke alle jeg blir kvalm av.

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails