mandag 18. oktober 2010

Musikk

Mørke høstkvelder foran pc`n med en kopp te, tente stearinlys og lillegullet sovende ved min side...det uler og blåser ute, og vi er varme og røde i kinnene etter en trilletur ute. Og det hele toppes med vakre toner av Melissa Horn. Fantastisk dame! Jeg elsker den rolige og myke stemmen hennes, blir varm i hjertet mitt.. Liker spesielt låten "Som jag hade dig förut" - en duett hun synger med Lars Winnerbäck.


I dag kjøpte jeg meg en lilla Bodum Travel Mug på Elleville Dager hos Jernia. Den var satt ned til 69,- ! Gleder meg til å trille i høst/vinter med en varm kopp te. Herlig.. Må vel på Søstrene Grene å handle litt herlige løsvekt te`er nå ;) Lurer på om jeg skal en tur tilbake til Jernia i morgen også ; handle en sort en til gubben min.. Også er det jo egentlig flotte julegaver.. hmm !!! *fundere*

Nå skal jeg booke sushidate med Tonje mi, se ferdig 71 grader nord ( Heia Thomas!) og bare sløøøve før senga kaller.. Ha en flott mandagskveld videre jenter..

Klem,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails