onsdag 20. oktober 2010

Årets julekort..

.. er du i gang med de? Eller skriver du kanskje julebrev? Jeg må ærlig innrømme at jeg hvert år tenker at "i år.. da skal jeg lage alle julekortne mine selv, skrive fiiine brev, ta bilder av barna osv.." Men, jeg ender alltid opp med en haste photoshoot av Sebastian, og en megabestilling inne hos den fotobutikken som kan leverer julekortene fortest mulig !! ;) Jaja.. bra jeg har pene barn, sant?! Hehehe..

Mari Maurstad sa en gang på Skavlan at hun ikke forsto hvorfor folk sendte rundt bilder av barna sine, og ikke seg selv.. Hun mottok en bunke med barn hver jul ; og ble alltid sittende å undre seg over hvem sine barn det var hun så på.. De gjorde alltid noe morro hele familien sammen på kortet sitt. Og det samme gjør min mor og hennes sambo ; i fjor fikk vi bilde av de to i nisseutstyr i stampen !! Gøy !!

Så min nye slagplan for Jula 2010 ; HELE familien Bellingmo Sagøy på ett bilde, slik at dere vet heeelt sikkert hvem sine VAKRE barn det er dere ser på !! ;)

Noe slikt kanskje ??

Kanskje jeg skal sende ett til min kjære i denne varianten ???

                                                          
                                                                                           Bilder ; Google.no

Time will show! Du gleder deg til å få julekort av oss nå, sant ??? ;) ;) ;)

1 kommentar:

  1. Åååå, glær mæ te å hør/se resultatet! Et vennepar tar artige bilda hvert år. Det siste fra familien var med babyen på stellebordet og familiene samlet rundt med klæsklipe på nesa. hehe! Lykke te :)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails