onsdag 4. august 2010

Superonsdag/lillelørdag...

.. kjært barn mange navn !! Og denne onsdagen ble sweet !!


Startet med å kjøpe kaffemaskin ! Wiiii ! Vi brukte de siste feriepengene og kjøpte oss en Krups Kaffemaskin på Elkjøp. Ah ! For en lykke... å for en kaffe! Herlig..








Deretter ble det litt vindusshopping på Tiller Torget (som så vanlig endte opp med impulskjøp..) og Sebastian ble den heldige vinneren av ett par nye blinkesko og en Skogstadjakke. Den er navyblå med hvite og røde detaljer på bryst og skuldre, som Mariusgenseren bare i dødningehoder. Knalltøff, og på halv pris! I like it !

Når jeg kom hjem fikk jeg tatt meg en powernap med gubben mens oldemor tok med barna ut, og vi fikk prøvd kaffemaskina både en og to og tre ganger.. ;)


______________________________________




Min daglige bloggerunde avslørte en AWARD fra Miriam ; takker & bukker !!



Her kommer den, og reglene :










1. Link back to the person who nominates you for this award.
2. Pass it along to 7 other inspiring bloggers
3. Share 7 things about yourself.


7 blogger jeg leser hver dag !


1. Antonies hjem - stesnella mi. 2. Heilt Heimelaga - min kreative venninne. 3. Meg & Mine - enda ei god venninne. 4. AnnTinTin - ei flott dame med mange baller i lufta 5. Rortoka - Mamman min og hennes flotte kort! 6. Veien - bloggen til kreftsyke Ida, ei flott og sterk jente. 7. LiteFrø - med sine fantastiske kreasjoner !


7 ting om meg :


Jeg elsker sjokolade til vanlig, men de siste 38 ukene har lukta fått meg til å spy..


Jeg er ikke noe kaffekjerring, men med ny kaffemaskin er jeg i stor fare for å bli det..


Jeg MÅ innom Facebook ett par ganger om dagen, UANSETT!


Jeg snavler marinerte hvitløksfedd, oliven og fetaost rett fra glassene..


Jeg liker å stikke andre mennesker med nåler.. kremt..


Jeg sover best tett inntil andre ;)


Jeg er alltid kald på rompa... hehehe..


______________________________________


Med det samme jeg var inne hos Miriam heiv jeg meg med på den FANTASTISKE Blog Candy`n / Give Away`n hennes. Hun gir bort en Kjekkasgenser til vinneren, og konkurransen ender den 23. september. Verdt å delta her altså, folkens. Genseren er knallfiiin !!



Ta en titt da vell !!


Med ønske om en finfin onsdag, og seier til Rosenborg,


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails