onsdag 11. august 2010

Fødemusikk !!

Jaaa... det er det du tror det er !! ;) Jeg sitter på youtube og limewire og itunes og styrer, mimrer og laster over herlige, fantastiske, hjertevarme og råe sanger jeg kan presse frem lillemann til !! Eneste jeg husket at jeg savnet under fødselen sist ; selv om det bare tok 3(7) timer..
Men hva føder man til ? Hva er jeg i humør til da ?
Peter Jöback med Stockholm i natt, Whitesnake, Queen eller Eminem ? Hva med Rihanna og Beyonce ? Eller Åge og DDE ?? Bah !! Jeg tror jeg bare lager en laaang liste, også får jeg trykke meg nedover ettersom ting trenger en FUCK IT sang, eller en I LOVE YOU sang.. Alt ettersom humøret sikkert !! ;) ;)
Har du forslag til meg ? Hva tror du at du vil føde til ?

3 kommentarer:

  1. Jeg kan anbefale deg litt hjerte og sjel-musikk i allefall.
    Jeg elsker Kate Havnevik (Unlike me, Timeless, Grace, Kaledioscope), Anna Nalic (Breathe, Wreck of the Day), Inara George (Fools in Love, Infinity), Ingrid Michaelson (Keep Breathing, The way I am), Iron and Wine (Flightless Bird American Mouth), Jem (Flying High), Lenka (hele albumet!)Maria Taylor (Clean Getaway, Good Start, Song beneath the Song), Snow Patrol (Chasing Cars, Somwhere a Clock is Ticking), Tegan and Sara (Fix you up, I wont be left, Where does the Good go). Haha, dette ble jo dritmye, men jeg anbefaler denne musikken virkelig! :D

    SvarSlett
  2. Takk takk - kjempeflott !! Skal virkelig sjekke de ut !! Eeeelsker Snow Patrol da !!!! ;D

    Takk for hjelpa, og fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Musikk var det siste jeg tenkte på, så jeg har desverre ikke noe tips. Men ville bare ønske deg masse lykke til fremover, håper det ikke er så lenge igjen nå ;)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails