mandag 26. april 2010

Uke 25

Er jeg inne i nå, og i dag hadde jeg min første time hos jordmor. Fikk høre hjertelyden til lilleprinsen - noe han tydeligvis ikke likte, for han dreiv å flytta på seg hele tida.. Luringen! Har gått opp 1 kg så langt i svangerskapet og BT var OK. Hun likte IKKE at jeg hadde så mye kynnere og at de var såpass ubehagelige, og hun syntes magen min var veldig hard og anspent. Mente jeg godt kunne slappe av litt og kanskje få full sykemelding.. Så jeg får høre med legen etter Kretaturen vår.. Hun anbefalte også at jeg startet med fysio for å vedlikeholde bekkenet mitt - er enda 15 uker igjen vett, skal nok bruke det en god stund framover.

Ellers prata vi litt om forrige svangerskapet, om fødselen sist osv. Veldig koselig, og hun er kjempeforståelsesfull og omsorgsfull ovenfor meg. Koselig jordmor som ordner opp, og synes man skal la være å høre på hva alle andre har gjort, og ikke gjort, og heller lytte til kroppen min. Noe jeg HELT KLART kan bli bedre på.. Så jeg får vel høre etter. Og vi starter hele greia med en uke på Kreta !!! Wiii... Bare 5 dager til avreise, det skal bli en sann FRYD.

Nå skal jeg ordne litt her hjemme, pusle litt bare.. også blir det sofaen i kveld tror jeg.
Jordmor som sa det... Hihihi! Grei unnskyldning å ha.. ;) ;)

Hormonell klem,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails