søndag 7. mars 2010

På torsdag reiser mannen på sin årlige guttetur til Åre.. og lillegutt blir trolig med morfar & K til Oslo over helga.. så da er jeg hjemme alene !! Panikk !! Hva gjør jeg ?? ;D Hehehe...
Punkt 1 : Jeg er husredd - hvem skal ligge og holde meg i hånden ?
Punkt 2 : Jeg fryser om natta - hvem skal varme meg ?
Punkt 3 : Hvem skal vekke meg om morgenen når Sebastian ikke våkner og roper : "Mamma.. får æ ligg i mammasenga litt ?"
Punkt 4 : Hva skal jeg FINNE på ??
Hmm.. Har ett gavekort på spa liggende fra min vakre mann og skjønne sønn - spørs om jeg får bestille meg time til ansiktspleie evt en nakke/rygg massasje på lørdag..
Evt prøve noen av disse :
Spille høy listepop på det nye anlegget - heeeeele tiden!
Ta lange bad med levende lys, en god bok og igjen...høy listepop musikk!
Dra på kino med gode venninner
Dra på shopping uten barn !
Dra på sushibar med Tonje
Oj.. kom på ett punkt til...
Punkt 5 : Hvem betaler ?????
Ha ei flott uke - og kom gjerne med tips !!
Hva gjør du når du har barnefri og gubbefri og alenetid ??



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails