tirsdag 2. mars 2010

Mitt alfabet..

A - Anders. Mannen i mitt liv som har gitt meg en fantastisk sønn, en spire i magen og 10 år med kjærlighet, lykke og opplevelser. Vet ikke hva jeg hadde gjort uten han..
B - Bebisen. Spira i magen som ventes i august er nå 16 + 2 uker, og spreller litt i magen min hver kveld.
C - CousCous. Nam !!
D - Datan..Ja, jeg sitter her mye!
E - Endelig.. ett ord som betyr mer enn man kan tro.. endelig!
F - Farmen 2010 ; som vi gleder oss.. Dette kan bli skøy!
G - Gulerøtter. Undervurdert grønnsak som jeg for tiden IKKE kan få nok av..
H - Hotel Cæsar. Ja, jeg innrømmer det gjerne. Hver kveld kl 19.30 sitter vi bankers begge to og ser Hotel Cæsar.. ;)
I - Ingen er som gutta mine.. INGEN!
J - JA !
K - Kjærleiken..denne fantastiske svulmende følelsen overnfor dine nære & kjære !
L - Livet leker, og smiler og ler..
M - Meg selv.. Skal passe på å få til litt Maritid før hverdagen som 2 barnsmamma slår inn. Har bl.a. ett gavekort på spa liggende ! Sweeet...
N - Norge.. er ett vakkert land, og her blir vi nok hele sommeren med tanken på terminen vår i august. Og det trenger ikke være så ille det altså..
O - Oprah... Ja, jeg er TVslave.. vet det! Seriejunkie.. *shame*
P - Pæreis - denne fantastiske isen er tilbake i butikkene etter at 50 000 Facebookfans krevde det! Power to the people.. I`m Happy!
Q - Q-tips - uunnværlig !!
R - Reker ! Noe jeg har lyst på hveeeer dag og har store planer om å forspise meg på i sommer..
S - Sebastian! Verdens mest fantastiske sønn, mitt hjerte og min verden.
T - Te ! Det beste jeg drikker..for tiden er chai en stor favoritt.
U - Underlig å tenke på, at i magen min vokser ett lite barn!
V - Viviann. Verdens beste lillesøster som skal bli tante igjen i sommer - og har store planer om både å bære bebisen og holde mer i den.. ;D Søta mi!
W - What ? Ett ord som ofte kommer opp.. Jeg er nok litt blond innerst inne ;)
X - X`s and O`s.. Hugs and Kisses.. Kyss og Klem.. Puss och Kram..
Y - Ypperlig selskap betyr alt..
Z - Zapping! Blir det mye av utover våren når alle seriene mine kræææsjer!
Æ - Ærligheten varer alltid lengst, og kommer alltid for en dag. Live by it!
Ø - Ønsker at alle andre får ett fantastisk 2010 også..uansett hva det bringer.
Å - Året 2010 blir nok ett fantastisk år for Familien Bellingmo Sagøy!!







3 kommentarer:

  1. Gratulerer med bebisen i magen. Blir nok et kjempe fint år for dere dette ja tenker jeg :))))

    SvarSlett
  2. Takk for det Randi !! Vi glæde oss :D

    Antonie.. Ikke kan du få S`n - for den er Sebbe sin. Å det er liksom der du/dere er da. Storfamilien, stesnella, ste-ditt og datt ! ;)
    Kunne nok tatt en stooooor en under F da.. FAMILY ! Også ligg dåkker allerede innunder både K, Å og Ø.. Hehehe :D Smask på du!

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails