onsdag 26. august 2009

Influensa & pirater !!

Ligget med influensa en tid, å nei.. det er ikke svineinfluensan - det har jeg nemlig fått sjekka !! ;D Er fortsatt ikke helt frisk, så er sykemeldt ut uka her. Denne henger visst i leeenge den. I mellomtiden har Anders kjørt rundt å handlet utstyr og ordnet med rombytter her hjemme, mens jeg dirigerer, peker og småpusler. Løfter når det må løftes, og pæser som en elefant..
Sebastian har fått vårt rom nede, og vi hans oppe. Endelig fått bukt på klesproblemet nå, da vi har fylt den ene veggen med bare garderobeløsning ;) Å det trengtes.. !!
Så nå har lille fått ett mindre rom, men det har aldri vært så ryddig der heller. Mamsen kasta 2 store poser med leker, og litt annet stæsj jeg fant, kjøpte 2 nye reoler og fylte en hel vegg med leker. Vi går for litt piratstil på rommet hans - så jeg har fått puslet litt med noen hobbyaktiviteter mens jeg har vært hjemme. Ikke heeelt ferdig med rommet, så det får dere ikke se ;) Men her kommer noen bilder av det som skal inn på rommet, og det lille vi har gjort !!


Bokstaver fra Panduro malt med mellomblåfarge og henger over senga hans :D


Bilder av kjære venner henger i svartlakka rammer fra Ikea med pirater fra Panduro


Skitne og flekkete stoler og bord fra Ikea ble hvitmalt, setene trekt med vatt & svart stoff - og dødningehodene fra Panduro er svartlakkerte!


Nærbilde av stolene

1 kommentar:

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails