lørdag 20. juni 2009

Kveldens utfordring..

Da var jeg i gang igjen, symaskina har gått i hele kveld. Kjøpte meg mønster på en "Multipose" på Stoff & Stil - og satte i gang ! Puh! Ikke lett å tyde alt når man aldri har sydd etter oppskrift, men etter litt spretting, pressing og banning, ble resultatet :





Og ja !! Jeg vet jeg sydde 2 og 2 sider sammen feil - det hvite skulle liksom være inni da..og ikke på ei side!! Kremt !! Hahaha :D Så vet man til neste gang..
Her er posen i bruk :



Til lillegutts tusjer på gutterommet kanskje ?? Tror vi går for en litt mer guttete da, men.. you cath my drift! ;)



Som "potteskjuler"...

So.. Nå er det pause med snoooop & brus, også kanskje det blir en pose til .. eller to.. før jeg kryper under dyna! Ha en flott laurdag, godtfolk ! Smask

4 kommentarer:

  1. vart bra den då! går mykje lettare neste gong :-)

    SvarSlett
  2. Så flink du e mari :) og dein va kjæmpefiin:)

    SvarSlett
  3. flink du e å sy =) artig å se i andre hobby blogger enn bare scrappe jenter.
    blir så imponert over de som kan sy! uansett kor mye æ vil å har lyst å prøver,så får æ rett å slett ikke til det med den sy maskin!

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails