mandag 20. april 2009

Hobbyhjørnet... ??

.. nei, har ikke tenkt å lage en hobbyblogg nei. Men har fått meg en ny hobby, og er blitt heeeelt hekta!! Fikk meg symaskin av sambo for noen år tilbake, og den har liksom bare stått her. Så var jeg på besøk til Trine en dag her, og hun viste meg en vognpose hun hadde sydd til sønnen sin.. Å da var det gjort!! Så min nye hobby nå er symaskina :) Etter mange år har symaskina fått en plass på stua, og støvet er børstet vekk.. Det var bare det å komme på hvordan man trer maskina, kjører tråd over på undertrådsnella, henter opp undertråden osv.. Som du ser så er jeg ikke helt "inne" på alle uttrykkene, hehehe .. Og både mamma og Google har fått kjørt seg!! Men guud, så morsomt. Første posen ga jeg til en av mine beste venninner, som venter en liten gutt hvilken dag som helst nå. Og da jeg la ut bilde på Facebook - fikk jeg jammen meg en "bestilling" på en pose til ;) Morsomt.. Den andre posen jeg har sydd er det Helene som skal ha til sin lille bebis som kommer i mai, og er maken til den under her som Ida fikk.




Jeg har også fått tips av ei i barnehagen til Lille, og fikk låne en katalog av henne. Siden heter www.stoffogstil.no, og Stoff & Stil åpner heldigvis en butikk her i Trondheim 7.mai :) Så om jeg klarer å holde meg fra å bestille på postordre, så blir det GARANTERT en tur der på åpningsdagen..skal ikke se bortifra at det blir en uansett ;) ;)

Peace Out !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails