søndag 29. mars 2009

Jobb, jobb, jobb..

.. enten skriver jeg sjeldent innlegg, eller så jobber jeg for ofte i helgene ;) Tror nok det er det siste! Atter igjen så er jeg på jobb i helgen. Akk.. Sebastian er forkjøla, hoster så han kaster opp og har feber - men like fin ellers da vettu. Han og sambo tilbragte kvelden hos svigers siden jeg var på jobb igår kveld, også opp igjen i dag tidlig. Med ALTFOR lite søvn - hjelpes! Sommertid er fint det altså - men den lille timen mindre enn vanlig kjennes på kroppen ;) Murmeldyret.. Nå skal jeg jobbe videre - måtte bare inn å skrive av meg litt. Lengter til påskefri og hyttekos <3 Ha en flott søndag videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails