mandag 8. april 2013

Siste finish !!

Pussa jo opp badromsmøblene mine nettopp, og da jeg skrudde av heiv jeg de stygge knottene som sto på.. Heheh !! Så nå har det stått uten knotter i flere uker, for jeg klarer jo aldri og bestemme meg. Men i dag ble det endelig ;) Fant duse, fine gule knotter på Søstrene Grene til 10,60 kr stk !!! Kjøpte også ett dust gult såpestykke der, som luktet kjempefriskt. Så da ble det knotter i dag da... Og mannen rister på hodet! Som forventet... Ga han beskjed at om så lenge han ikke var ute og kjøpte nye, så fikk de gule bare være. ;) så får vi se da, hvor fæle han egentlig synes de var !!

Etterpå tok jeg med meg Dymomaskina mi ned, og fikk opp noen enkle "veggord" på speil og fliser !! Mannen lo, som forventet, av dette også.. I know him so well!!

Selv er jeg fornøyd med resultatet, og synes badet ble både kult, og fräscht !!

Obligatoriske bilder ;



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails