mandag 22. oktober 2012

Premiere !!

Jeg har den store gleden av å presentere for dere alle, ei fantastisk dame ved navn Vivian. 
Vivian er en trebarnsmamma fra nabolaget mitt, samt en tidligere kollega av meg. Hun er uredd, vakker og har ett fantastisk vinnende vesen. Denne jenta blir man bare glad i! 

Det jeg ikke visste om Vivian, er at hun i tillegg har en fantastisk nydelig stemme!! Og nå har hun laget, og gitt ut, sin egen sang. Og jeg er så heldig at jeg skal få vise dere den, her på bloggen. 
Så hør gjerne på låten, og legg igjen en hilsen til 3barnsmora og superdama som satset alt for å oppfylle drømmen sin !! Vi burde alle være pittelitt modigere... Sant !? 


Gratulerer kjære Vivian!
Dette var nydelig <3 nbsp="nbsp" p="p">


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails