mandag 14. mai 2012

Apropos kopp..

.. jeg har fler av de ! Hehehe !!
Jeg drikker mye varm drikke.. te, kaffe, kaffedrikker, kakao, solbærtoddy.
 Jeg blir GLAD av en god kopp.
Noen kopper er gode å drikke kaffe i, men passer ikke til te.
Ett reelt krus er genialt til en kopp kakao med krem, men ikke til en kopp kaffe.
Jeg liker kopper med glade tegninger, med historie, og som er gode å drikke av.



Denne søte koppen her er ganske stor, og er opprinnelig til å drikke te av. Men merksnodig nok er det kaffen som smaker best i den. Koppen er tynn, lys lilla i matt porselen, og glasert innside. Den var en gave fra min stemor på Rennebumartnan for 2 år siden. Det er Porselenspiken som har laget den!



Denne herligheten fikk jeg i goodiebagen på Landstreffet,
 og var sponset av Kremmerhuset.
Denne er god å ha i sofakroken, sittende under Rørospleddet.
Kakao og te smaker godt i denne, og den tykke koppen holder varmen på drikken godt.
Gladkoppen!



For de som har fulgt meg en stund, så er denne gamle gode en gjenganger!
Disse koppene fant jeg på loppis, og jeg leter stadig etter flere deler av settet.
Denne koppen gjør morgenteen ekstra god på late søndager, hvertfall med ei rista skive på frokosttallerkenen. Nom Nom !!




Disse 2 er mine favoritter i barnehylla !!
Jeg E L S K E R de !!
De er kjøpt i Praha og gitt til gutta i gave fra familiemedlemmer.
De er passe store, fargerike, spreke og nostalgiske..
.. husker Muldvarpen så godt fra da jeg var liten!



Leskende hilsen,

____________________________

Har du en favorittkopp ??
Hva drikker du i den ??
____________________________

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails