mandag 6. februar 2012

gamle barnebøker..

Det liker jeg godt :) De har så mye nydelige farger og tegninger i de.. de er så nostalgiske og vakre. Jeg har en bok liggende, som jeg ikke er helt sikker hvor kommer fra.
Den lå i en kasse jeg fikk fra pappan min etter han solgte barndomshjemmet,
og som den bokormen jeg er ; sparte jeg alle ;) ;)

Denne dukka opp en dag eldstemann tok ett dykk i eska, og siden da har den ligget framme. Mest mora som blar i den da.. *smile*
Jeg blir så varm og glad når jeg ser på bildene i den.
Den heter "Sov Godt, Barnet Mitt".


Er de ikke søte ??



Elsker de nydelige ansiktene..



Dette bildet VIL bare ikke snu seg..
.. men veldig søt er hun !



God natt, barnet mitt..

Har du noe fra da du var liten ??
Og hva er din favorittbok ??



Klemmer,

3 kommentarer:

  1. Åh, den hadde jeg også :) Nydelige illustrasjoner :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder! Har ikkje akkurat den, men har nokre liknande heime hos mamma og pappa :-)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bilder, Mari!
    Selv har jeg et godt forhold til de gamle Elsa Beschow-bøkene, og har en hel eske med bøker for litt større barn liggende i boden, som jeg gleder meg til å ta frem. Speiellt husker jeg bøkene Gummi-Tarzan, og Oaraplytreet, som jeg er veldig glad for at jeg har spart :)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails