mandag 27. februar 2012

Det knaker i den..

og smeller når du setter deg!! Men det er jo hele sjarmen... Jeg er helt forelska ; og kunne sittet der i timesvis, krøllet opp på en skinnfell med ei god bok. Jeg snakker om denne vakre tingen her ; som jeg var så überheldig å FÅ av Anntintin !! *sjokka*


Etter litt lett overtalelse, og noen runder selv med sprayboksene, gikk gubben over den en siste gang med hvit hobbylakk. 3 lag, og 3 flasker brukte vi før vi ble fornøyd.
Og den ble sååååå fin !!


Den herlige puta vant jeg på bloggen 2 mot 1 er feigt.
Pelsen er fra Ikea. Sjekk det ubehandla tregulvet !!
Vad tycks ??

Jeg synes stolen gjorde hele rommet jeg..

Her følger litt bilder fra soverommet vårt i feriehuset.
Sesongen er i gang, og vi har allerde hatt 3 flotte helger.
Varmepumpe er GULL !!


Stolen har fått sitt eget hjørne.. under fugleburet!

Litt oppbevaringsplass må man ha..
bilde mot gangen her.
Turbo & Tempo sitt rom tvers over gangen!

Dette alldeles nydelige sminkebordet sto igjen,
og er en del av husets opprinnelige møblemang fra 40-tallet.
Skinnkrakken er ett lite lån fra min stemor.
ELSK !!

Litt hvitmaling og en ny madrass gjør underverker med gamle furumøbler!

Lysekrona jeg ikke får ha hjemme..
.. den henger over sengen og gir GOD stemning!

Som dere ser så flytter ting på seg rett som det er,
det står altså ikke TLC på hver ledige plass.
*humre*
Gulvet er orginalt tregulv, ubehandlet og alldeles nydelig!
Den lyse grønne fargen er også orginal, og jeg forguder den..
.. den er ubeskrivelig nydelig, og aldeles deilig å sove til.

Å våkne i Villa V gjør meg L Y K K E L I G !




4 kommentarer:

  1. Så fint dåke har fått det!

    SvarSlett
  2. Gud så koselig dere har det der, skulle ønske vi fikk lov å besøke den flotte hytta :) Stolen ble jo superflott, digger stilen!

    SvarSlett
  3. Stolen ble FANTASTISK, Mari!!!
    Virkelig et gullfunn dere har gjort der ute!!

    SvarSlett
  4. Med litt TLC ble stolen rå flott og fikk seg virkelig nytt liv :)

    Var nok veldig snill ja ;)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails