torsdag 2. juni 2011

Norgesglass

kan brukes til så mangt !!
Jeg liker de veldig godt, og innimellom dukker det opp idèer om hvordan jeg kan bruke de. Ofte etter å ha sett de inne hos andre bloggere, hjemme hos venninner og familie, og inne i hodet mitt veldig sent på kvelden. Hehehe !!

På tomten på Villa Villekulla ligger en gammel, rød låve. Og her var jeg på skattejakt en regnfull dag i mai.. kom ut igjen med 6 store og 2 små Norgesglass.
Alle komplette med lokk og skrift i glasset. Under står det Drammens Glass.
Men hva gjorde jeg med de ?? 2 av de forsvant med svigerinna mi som var innom oss, og resten har jeg kost meg med å ordne mens vi var på hytta en helg i mai.

Tipset om å bruke en som nålpute fikk jeg fra fantastiske Kreativ Impulsiv !!
Tusen takk for flott inspirasjon, Namaste !



Litt isopor og ett lite stykke restestoff gjorde susen ;
og nå rommer dette glasset alt syutstyret mitt i Villa V <3

Hjemme hos stesnella Antonie står det alltid ett Norgesglass med hvitt kubbelys og  lerkegrener på kjøkkenbenken. Og da lånte jeg den idèen, men på en litt annen måte.



Hvite kubbelys har fått følge med noen blårutete stoffremser.
Sommersøtt !!

De største Norgesglassene fra skattejakten på låven, rommer blomsterbuketten fra svigermor. Synes det ble ekstra koselig i skapet på stua vår i Villa`n.



Liker du Norgesglass ??
Hva bruker du de til ??

Norsk klem,

3 kommentarer:

  1. Superfint!!!! Dette skal jeg ha i bakhodet! Likte spesiellt godt glassene med kubbelys i! Herlig altså!

    SvarSlett
  2. Norgesglas er kjekt :-)

    Har eit med tørka lavendel i...
    Nokre med mjøl, frokostblanding, havregryn og sånt i...
    Og til jul brukte eg nokre til å ha lys i og :-)

    Og så har eg nokre ganske små, som ikkje er i bruk akkurat no :-)

    SvarSlett
  3. Møkje kjekt en kan gjørr med Norgesglass ja :o)

    Så kjekt at eg inspirerte deg da!
    Nå blei eg glad vettu :o)

    Så flott lugaren dåkkas blei forresten. Imponert!

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails