tirsdag 24. mai 2011

Kladdkaka !!

er atter en svensk HERRRLIGHET jeg liker veldig godt!!
Og i dag kom jeg over en suuuperlett oppskrift på bloggen til June,
 og deres blogg om livet i en svensk prestegård.  
De fleste ingrediensene har du liggende i skapet, og den går kjempefort å lage..
Har ikke testa den selv enda, men man kan jo IKKE feile med sjokolade vel ??!!

Her følger oppskrift ; og om du vil lese om June og familiens hverdag ;


175 gram smør smeltes
Visp 3 dl sukker & 2 egg
Bland i smør og tilsett 2 dl hvetemel
4 ss kakao, og 1 ss vaniljesukker tilsettes.

Ha røra i en lav paiform som går inn/rundt i micro`n,
og sett på full effekt i 4 min (ca).
Nyyyyyt !!



I helga blir det kladdkaka og vaniljeis i Villa Villekulla.. Sweet !!

 

1 kommentar:

  1. Hei du.
    Den kaka hørtes god ut :)

    Ville bare si deg at du har vunnet 1 premie i stoff gi bort`en min. Du kan velge deg ut 5 stoffer du vil ha (innlegget er litt langt ned på siden). Send meg en mail med dine ønsker og din adresse.

    Ha en fiiin lørdagskveld.
    Klem

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails