søndag 3. april 2011

Vinnerene !!

i give away`en er trukket ; og da sier jeg aller først TUUUSEN TAKK til alle som har deltatt og VELKOMMEN til alle nye følgere på bloggen, og på Facebook!
Det var 16 deltagere fordelt på 81 lodd, og jeg brukte random.org for å trekke. 

 # 1 er vintageputen som går til Lena.

# 2 er barnepakken, som består av bukse og matchende siklesmekke,
denne gikk til MiMiTa.

# 3 er en brødkurv; og denne gikk til ReVinyl.

Gratulerer jenter ; da er det bare å sende meg en mail på kreativechattem@hotmail.com med adresse og navn, også får dere etterhvert en pakke i posten !!

Tuuusen takk igjen, folkens !! Dere er dyrebare !!
Håper dere har hatt en flott helg, og ønsker dere en god mandag i morgen..

Klem,

4 kommentarer:

  1. Næææ...HURRA! OG jeg som aldri har vinnerlykke da...hi..hi...Fin uke te dæ Mari! :)Klæm

    SvarSlett
  2. HIPP HURRAAAAA!!!

    NÅ ble jeg gla nå!!

    SvarSlett
  3. Hurraaaa, gratulerer så mye til alle vinnerne, så heldige dere var som fikk de fin-fine tingene :)

    SvarSlett
  4. Neiånei...det må være noe feil her....kremt....ser ikke navnet mitt noen plass.
    Moahahahahaha.
    Grattis til vinnerne! Klem til mari pia!!

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails