fredag 8. april 2011

Awards

Den siste uka har jeg fått intet mindre enn 3 (!) awards på bloggen !!
Woooow-iii !! Takker & Bukker !!

Den første kommer fra Rortoka og bloggen Kortdilla som takk for glede og inspirasjon. *ydmyk*



Med denne følger oppgaven om å si 8 ting om deg selv, og deretter sende videre til 8 andre blogger.

1. Jeg ELSKER de 3 flotte gutta mine !!
2. Mamman min er svensk
3. Jeg haaaater, og ja ; jeg vet det er ett sterkt ord, tånegler og voksne tær.. *grøss*
4. Jeg er interiørforvirret og har enda ikke funnet "min" nisje helt..
5. Kaffemaskinen vår har lært meg å sette pris på en god kopp kaffe.
6. Å få barn har gjort meg mer sentimental og myk, men samtidig har jeg aldri vært strengere,...
7. Jeg er en seriejunkie, og bare måååååå se 4-5 visse serier, uansett !!
8. Jeg bruker AAALTFOR lang tid på internet og pc... *sukk*

Sender denne videre til ;

Award nr 2 & 3 var den samme, og ble tildelt fra Kaspara & Maichen`s ! Med den fine awarden følger det også både spørsmål og innstrukser! Svar på 10 spørsmål, link til avsender av awarden, og nominer 10 andre blogger til awarden!
Ready, set, GO !



1. Hvorfor startet du å blogge ?
Jeg ville ha utløp for hode og hjerte,
og etter som jeg tok opp sømprosjektene ble disse også med ut i bloglandia.

2. Hvilke blogger følger du ?
Min blogggroller er rimelig lang, og jeg følger mest interiør, mammablogging, søm og annet håndarbeide og en del retro/gjenbruk. Eeelsker å lese blogger !!

3. Favoritt makeup-merke ?
Hmm... Max Factor er jeg glad i, også har jeg litt Loreal.. og Gosh!

4. Favoritt klesmerke ?
Den blir vanskelig... Men jeg vet hva slags klær jeg liker! 
Handler etter hva som kler meg og hva jeg synes ser bra ut, ikke hva slags merke det har..

5. Ditt "må ha" makeup-produkt ?
Ja, si det! Akkurat nå er det nok Gosh mascaraen min og eos`n ;)

6. Favorittfarge ?
Akkurat NÅ, uten tvil ; L I  L L A !!

7. Favorittparfyme ? 
DKNY Be Delicious

8. Favorittfilm ?
Hmm... P.S. I Love You er bare nydelig!
Men vi liker de franske Taxi filmene, og den franske thrilleren De Røde Elvene.
Dum & Dummere er tidenes komedie ! *leravmegselv*

9. Hvilket land vil du besøke ? Og hvorfor ?
Kunne virkelig tenkt meg å vært i Thailand, mest fordi det ser heeelt fantastisk ut, og fordi de jeg kjenner som har vært der sier at de aldri skal til noe annet "sydenland" etterpå !!

10. Ett spørsmål til deg selv ;
Hva ønsker du deg mest av alt akkurat NÅ ?
Akkurat NÅ skulle jeg ønske jeg hadde ei heeelt ny, og egen, flott symaskin..

Sender denne awarden og utfordringen til alle flotte mennesker som stikker innom ; og ønsker alle en fantastisk nydelig, og mest trolig regnvåt, helg !!
Vi setter kurs mot ViLLa ViLLeKuLLa
 O`Lykke !!



Klem,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails