tirsdag 8. mars 2011

Sofaputer

- har det vært mye av i Blogglandia siste måneden, og det viste seg vel å være en utfordring.. jeg er sååå ikke helt med på sånne ting, jeg er så sinnsykt treg !!
Hehehe.. så, NÅ er mine nye sofaputer ferdige !
Venter på en lekker strikkapute fra 2 mot 1 er feigt ; så er sofaen komplett.
Men vil gjerne vise dere mine nye stjerneputer som jeg sydde i går kveld.



Strikkaputa er fra Antonies Hjem,
og stoffet til de stjerneputene er fra Ikeas julekolleksjon ;)

Timene bak symaskina raser avgårde, jeg har SÅ mye jeg vil få ferdig,
og så mye som surrer rundt i hodet..
... It`s good to be back !!


1 kommentar:

  1. Digger stjernene!!! Utrolig effektiv har du vært siden du fikk maskin igjen da! Kan bare tenke meg til hvordan det har klødd i fingrene :)

    Gratulerer så mye med 10.000 :)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails